Agente sbiancante fluorescente per soffiaggio di plastica Pe

U film soffiatu hè un metudu di trasfurmazioni di plastica, chì si riferisce à un prucessu di trasfurmazioni di plastica in quale particelle di plastica sò riscaldate è fuse è poi soffiate in una film.Di solitu, u polimeru hè extruded in un film tubular blank, chì hè passatu in un statu di flussu di fusione megliu.L'aria d'alta pressione soffia u film di tubu à u spessore necessariu, è dopu à u rinfrescante è a forma, diventa una film, è u soffiu di plastica pe.agente sbiancante fluorescentehè un additivu eccellenti per migliurà l'aspettu è a qualità di i prudutti di colpu di plastica.

4

In u mercatu,plasticaU film soffiatu hè un pruduttu plasticu cumuni, s'ellu hè un saccu di cunvenzione, una borsa o un saccu di basura, imballaggi di prudutti di plastica, imballaggi per i bisogni di ogni ghjornu, imballaggi per l'apparecchi domestici, etc. L'ultimu prucessu hè di mette una strata protettiva di film plasticu nantu à u prodottu, A funzione hè di prutezzione di u pruduttu, riduce a scontru è l'attrito di u pruduttu, è fà chì u pruduttu pare più luminoso è di alta qualità.

A dumanda di u mercatu di u film plasticu hè assai grande, è u film soffiatu cuntene una grande proporzione di u mercatu in Cina ogni annu.Allora chì prublemi deve esse risolti in u prucessu di pruducia film soffiatu?1. U biancu, a luminosità, a trasparenza è u giallu di u film soffiatu ùn ponu micca risponde à i bisogni di i clienti è di l'utilizatori.Parechji pruduttori utilizanu materiali antichi per a produzzione per riduce i costi di produzzione., Tuttu u mondu usa l'agenti sbiancanti fluoriscenti per risolve stu prublema, cusì chì tipu d'agenti sbiancanti fluoriscenti hà una bona bianchezza, low cost è senza giallu è decolorazione?

工厂1

Shandong Subang Fluorescent Technology Co., Ltd hè specializatu in a produzzione di agenti sbiancanti fluorescenti per più di 20 anni.Hè un agentu sbiancante fluoriscente appositamente utilizatu per i prudutti di colpu, adattatu per qualsiasi prudutti di colpu, cum'è: film di serra, borsa ziplock, saccu di plastica, paglia, etc. solu 200 grammi per tonna, è a luminosità bianca hè alta è ùn cambia micca u culore in u stadiu più tardi, cusì pudete aduprà cun fiducia.

 


Tempu di Postu: Nov-01-2022