Metudu d'aghjunzione è precauzioni di l'agentu sbiancante fluorescente

1

Agente sbiancante fluorescentehà sempre ghjucatu u rolu di "glutamate monosodiu" in a trasfurmazioni di plastica.L'aghjunzione di uni pochi deci millesimi ponu sbiancà è sbulicà i prudutti di plastica è migliurà l'aspettu di plastica.

Ci hè parechje manere di aghjunghje l'agenti sbiancanti, ma i so metudi d'utilizazione sò principarmenti divisi in trè categurie: sbiancante seccu, sbiancante umitu è ​​sbiancante masterbatch.

Imbiancatura secca

Whitening plasticu seccu hè di aghjunghje una certa quantità di agenti sbiancanti fluoriscenti in polvere secca direttamente à u sustrato plasticu prima di molding, mischjà cù u sustrato plasticu prima, è extrude a mistura quandu l'extruder righjunghji a temperatura di fusione plastica.Melt in a vite per fà chì l'agenti di sbiancatura plastica sia distribuitu uniformemente in a fusione, è infine eseguisce a granulazione o a compressione.

L'agentu sbiancante di plastica di prucessu seccu hè principalmente utilizatu per l'imbiancatura di l'imbiancatura à iniezione di PVC rigidu, polietilene, polipropilene, ABS è altre resine termoplastiche.L'agenti sbiancanti fluoriscenti utilizati in l'agenti sbiancanti secchi sò relativamente boni, ma anu i disadvantages di a grande dispersione di polvera è a contaminazione ambientale.

Imbiancatura incidente

Per migliurà l'effettu di dispersione di u sbiancamentu umitu, hè qualchì volta necessariu aghjunghje una certa quantità di legante à l'agentu sbiancante plasticu, perchè l'agentu sbiancante plasticu pò aderisce megliu à a superficia di u materiale, per riduce a so polvera. vola è a contaminazione.

U brightener plasticu pò ancu esse dispersatu in a suluzione ausiliaria è aghjunghje in lotte in forma di dispersione ausiliaria.Per esempiu, pò esse usatu in u cloruru di polivinile (PVC), chì pò esse formulatu in 10% àcitu ftalic.Dopu a suluzione di dioctyl ester plastificante, hè stata aghjunta in batch.

In u sbiancante umitu, uagente di imbiancatura plasticahè una slurry finamente dispersa, chì hà u svantaghju di esse appiccicosa perchè un solvente organicu non volatile hè mischju in u plastificante.Hony Chemical generalmente ricumanda stu metudu di sbiancante per PVC molle.

色母粒增白

Sbiancante Masterbatch

Attualmente, l'usu di "masterbatch" in plastica hè diventatu un mezzu impurtante di colorazione plastica.Quandu s'utilice u masterbatch di culore, sempre chì u masterbatch di culore è a resina sò mischiati uniformemente in proporzione, ponu esse direttamente utilizati per mudificà i prudutti di plastica.

Una piccula quantità di agitazione deve esse fatta solu cù a manu.In u casu di una grande quantità di trasfurmazioni, per assicurà a dispersibilità di u masterbatch, l'agitazione meccanica pò esse usata.Dopu chì u masterbatch di culore hè mischiatu meccanicamente cù u plasticu di resina, pò esse mandatu à a macchina di iniezione cù u dispusitivu di pre-molding, è u culore hè pre-molded à u stessu tempu.

工厂1

Precauzioni per l'usu

Prima, a quantità di imbiancatura fluorescente deve esse bè cuntrullata.A quantità di l'agente di imbiancatura aghjuntu ùn hè micca cusì bona pussibule.A quantità eccessiva farà u plasticu giallu. In secunna, u brillantante è a materia prima deve esse agitati in modu uniforme.

Eccu uni pochi di manere di usà i brillanti plastichi, è quelli specifichi chì avete bisognu di sceglie secondu a vostra situazione.Sè vo avete qualchì quistione nantu à l'usu disbiancanti di plastica, Per piacè sentite liberu di lascià un missaghju nantu à u bachettu.

 

 


Tempu di post: 26-mar-2022