2020 China International Coatings mostra cunclusa cun successu

Shandong Subang aspetta di riunite cun voi l'annu prossimu!

U 10 di dicembre, a 25a mostra di China International Coatings in 2020 hè ufficialmente finita.Più di 600 espositori da 21 paesi / regioni anu participatu à u grande avvenimentu tenutu in a sala di mostra di Guangzhou China Import and Export Fair, è si sò riuniti in cinque spazii di mostra.

Shandong plastic bond fluorescent Technology Co., Ltd. hà prisentatu una seria di prudutti brillanti fluorescenti speciali per rivestimenti, vernici à acqua è inchiostri.Cum'è una di l'imprese principali in u campu di sbiancanti fluorescenti, i prudutti di sbiancanti fluorescenti di Shandong plastic bond anu attrattu assai visitatori prufessiunali.

Avà rivedemu i mumenti meravigliosi durante a mostra di ligami plastichi!

A mostra di trè ghjorni, u stand di Shandong plastica statu pò esse discrittu cum'è sempre grandi.Ci hè un flussu infinitu di clienti chì venenu à discutiri.Ci sò novi clienti chì ùn anu micca chjusu un affare è vechji clienti chì anu chjusu un affare per vede l'elegante attitudine di u statu di plastica.Sutta l'accolta calda di u statu di plastica, l'ospiti è l'ospiti sò assai felici.

4
2
3

Cù una qualità eccellente di u produttu è un serviziu eccellente, avemu attiratu clienti novi è vechji per discutiri a tecnulugia.

Cù l'espansione cuntinuu di u mercatu di u cunsumu di pittura, più è più imprese sò riposizionendu u mercatu è facenu prudutti d'alta gamma.High end hè un cumpurtamentu cuscente di l'imprese di materiali di custruzione per esplorà a differenziazione di u produttu.Per quessa, i marchi di materiali di custruzzione sò avà ghjucatu u banner di "high-end".

In l'ambiente attuale di a cumpetizione di u mercatu intensificata, u ligame plasticu migliurà a so forza cumpleta attraversu l'innuvazione cuntinua.Cumminatu cù a dumanda di u mercatu, a cumpagnia hà lanciatu un agentu sbiancante fluoriscente speciale per a tinta di pittura à l'acqua, attraendu assai visitatori.

Ancu l'esposizione internaziunale di rivestimenti hè tenuta una volta à l'annu, sè vo vulete andà, vi aspitteremu.A mostra hè finita, simu sempre quì !

7
5
6

Tempu di post: 13-Jan-2021