Brightener otticu

  • Sbiancante ottico ST-2

    Sbiancante ottico ST-2

    L'agentu sbiancante fluoriscente ST-2 d'alta efficienza pò esse spargugliatu arbitrariamente in acqua dolce, resistenza à l'acidu è alkali hè pH = 6-11, pò esse usatu in u stessu bagnu cù tensioattivi anionici o tinture, tensioattivi non ionici è perossu di l'idrogenu. .Aduprati in revestimenti, i sali organici sò incompatibili cù l'organichi, è i revestimenti sò faciuli di migrà è gialli dopu l'asciugatura.

  • Brightener otticu FP-127

    Brightener otticu FP-127

    Havi i vantaghji di una alta bianchezza, una bona ombra, una bona solidità di u culore, resistenza à u calore, bona resistenza à u clima, è senza ingiallimentu. Pò esse aghjuntu à u materiale monomeru o prepolimerizatu prima o durante a polimerizazione, a policondensazione o l'addiziunamentu, o pò esse aghjuntu. aghjuntu in forma di polveri o pellets prima o durante u modellu di plastica è fibre sintetiche.Hè adattatu per tutti i tipi di plastica, ma hè soprattuttu adattatu per l'imbiancatura è l'illuminazione di i prudutti di coghju artificiale è l'imbiancatura di a suola di scarpa sportiva EVA.

  • Sbiancante otticu OB

    Sbiancante otticu OB

    Brightener otticu OB hè unu di i migliori brillanti largamente utilizati in plastica è fibre è hà u listessu effettu di sbiancante cum'è Tinopal OB.Pò esse usatu in termoplastici, cloru di polivinile, poliestirene, polietilene, polipropilene, ABS, acetate, è pò ancu esse usatu in vernici, pitture, smalti bianchi, rivestimenti è inchiostri. Hà ancu un bonu effettu sbiancante nantu à fibri sintetici. .Hè i vantaghji di resistenza à u calore, resistenza à l'intemperie, micca giallu, è un bonu tonu di culore. Pò esse aghjuntu à u monomeru o materiale prepolimerizatu prima o durante a polimerizazione ...

  • Sbiancante otticu OB-1

    Sbiancante otticu OB-1

    1.Suitable per imbiancatura di fibre cum'è poliester, nylon è polypropylene.

    2.Suitable per imbiancatura è splendore di plastica Polypropylene, ABS, EVA, polistirene è policarbonate etc.

    3.Suitable per aghjunghje in a polimerizazione convenzionale di poliester è nylon.

  • Sbiancante ottico PF-3

    Sbiancante ottico PF-3

    Brightener fluorescente PF-3 pò esse dissolutu cù plastificante è poi macinatu in una sospensjoni cù trè rotuli per furmà un licore madre.Allora mischjà in a sospensione di l'agentu sbiancante fluorescente plastica PF-3 uniformemente durante u prucessu, è a forma à una certa temperatura (u tempu dipende da a temperatura), generalmente à 120.150 ℃ per circa 30 minuti, è 180190 ℃ per circa 1 minutu.

  • ILLUMINANTE OTTICO KSNp

    ILLUMINANTE OTTICO KSNp

    L'agentu sbiancante fluoriscente KSNp micca solu has excellente resistenza à a temperatura alta, ma hà ancu una bona resistenza à u sole è u clima.L'agente di sbiancante fluoriscente KSN hè ancu adattatu per u blanchimentu di poliamide, poliacrilonitrile è altre fibre polimeriche;pò ancu esse usatu in filmi, iniezione è estrusioni materiali.L'agente di sbiancante fluoriscente hè aghjuntu à ogni stadiu di trasfurmazioni di polimeri sintetici.KSN hà un bonu effettu sbiancante.

  • Sbiancante ottico OEF

    Sbiancante ottico OEF

    Brightener otticu OB hè un tipu di compostu di benzoxazole, hè inodore, difficiuli di dissolve in acqua, solubile in paraffina, grassu, oliu minerale, cera è solventi organici cumuni.Pò esse usatu per sbiancà è sbiancanti i rivestimenti di solventi, pitture, pitture di lattice, adesivi hot melt è tinta di stampa.Bassa dosa, alta efficienza è prutezzione di l'ambiente, cù effetti speciali nantu à a tinta.

  • Sbiancante ottico OB Fine

    Sbiancante ottico OB Fine

    Brightener otticu OB Fine hè un tipu di compostu di benzoxazole, hè inodore, difficiuli di dissolve in acqua, solubile in paraffina, grassu, oliu minerale, cera è solventi organici cumuni.Pò esse usatu per imbiancatura di plastica termoplastica, PVC, PS, PE, PP, ABS, fibra acetate, pittura, rivestimentu, tinta di stampa, etc. Pò esse aghjuntu à ogni tappa di u prucessu di sbiancà i polimeri è fà i prudutti finiti. emette un glaze biancu bluastru brillanti.

  • Brightener otticu BA

    Brightener otticu BA

    Hè principarmenti utilizatu per l'imbiancatura di a pasta di carta, u dimensionamentu di a superficia, u revestimentu è altri prucessi.Pò esse ancu usatu per l'imbiancatura di tessuti di cuttuni, di linu è di fibra di cellulosa, è per l'iluminazione di tessuti di fibra di culore chjaru.

  • Sbiancante fluorescente BAC-L

    Sbiancante fluorescente BAC-L

    Tecnulugia di trasfurmazioni di bleaching in fibra acrilica Chlorinated Dosage: agente sbiancante fluorescente BAC-L 0.2-2.0% owf nitrate di sodiu: 1-3g/L àcitu formicu o àcitu oxalic per aghjustà pH-3.0-4.0 imidate di sodiu: 1-2g/L prucessu: 95 -98 gradi x 30- 45 minuti ratio di bagnu: 1: 10-40

  • Sbiancante ottico BBU

    Sbiancante ottico BBU

    Una bona solubilità in acqua, solubile in 3-5 volte u voluminu di l'acqua fogera, circa 300 g per litru d'acqua fogera è 150 g in acqua fridda. Non sensible à l'eau dure, Ca2+ et Mg2+ n'affectent pas l'effet blanchissant.

     

  • Sbiancante fluorescente CL

    Sbiancante fluorescente CL

    Bona stabilità di almacenamiento.S'ellu hè sottu à -2 ℃, pò esse congelatu, ma si dissolve dopu à u riscaldamentu è ùn affetterà micca l'effettu di l'usu;In cunfrontu cù prudutti simili, hà a listessa solidità di a luce è a solidità à l'acidu;

123Next>>> Pagina 1 / 3