In u prucessu di pruduzzione di i prudutti di plastica bianca, l'otticu splendente hè un additivu indispensabile.Agghiuncennu un agentu sbiancante à i prudutti di plastica bianca pò migliurà assai a bianchezza è a luminosità di u pruduttu, è migliurà efficacemente a competitività di u mercatu di u pruduttu.
In ogni casu, più u più otticu aghjustatu, u megliu l'effettu.U materiale di u pruduttu plasticu, u prucessu di pruduzzione è a temperatura di trasfurmazioni sò diffirenti, è a quantità di l'aghjunzione di l'ochju otticu hè ancu diversa.
Allora, chì prublemi deve esse attentu à quandu u brillantante otticu utilizatu in plastica, fighjemu un ochju sottu.
1. L'effettu di sbiancamentu di l'ochju otticu L'effettu di sbiancamentu hè di solitu spressu da u biancu.In più di a quantità di luminosu otticu utilizatu, a bianchezza hè ancu ligata à a cumpatibilità è a resistenza climatica di a resina.U sbiancante otticu cù una bona cumpatibilità è resistenza à u clima hà un bonu effettu sbiancante è di longa durata.Dunque, u modu più direttu è efficau per pruvà l'effettu sbiancante di i brillanti fluoriscenti hè di pruvà cù picculi campioni.
2. A quantità di otticu brighteneradded A quantità di brightener otticu generalmente trà 0,05% è 0,1%, è i prudutti individuali ponu esse aghjuntu in una quantità più grande.Tuttavia, a quantità di brighteneradded otticu ùn hè megliu, ma ci hè un certu limitu cuncintrazzioni, chì trapassa Un certu valore limitu, ùn solu ùn hà micca effettu whitening, ma yellowing cumpariscerà.
3. L'influenza di i pigmenti nantu à l'effettu di sbiancamentu U sbiancante di u sbiancante otticu un effettu cumplementariu otticu, chì cunverta a luce ultravioletta in u lume visibile blu o blu-violettu per ottene u scopu di sbiancante.Per quessa, i cumpunenti chì anu u più grande impattu nantu à u luminosu otticu stessu sò quelli chì ponu assorbe a luce ultravioletta, cum'è diossidu di titaniu, assorbitori ultraviolet è cusì.U diossidu di titaniu Anatase pò assorbe u 40% di a luce à 300nm, è u tipu di rutile pò assorbe u 90% di a luce à 380nm.In generale, se u diossidu di titaniu è u brillantante otticu sò usati à u stessu tempu, hè megliu aduprà diossidu di titaniu anatase.In generale, quandu a cuncintrazione di u sbiancante otticu hè u listessu, a bianchezza ottenuta quandu u sulfate di zincu hè adupratu hè u più forte, seguitu da u diossidu di titaniu anatase, è u diossidu di titaniu rutile hè u più debule.
4. L'impattu di l'absorbitori ultraviolet L'absorbitore ultraviolet pò assorbe a luce ultravioletta, ma pò riduce l'effettu di l'imbiancatura di l'agentu sbiancante fluorescente.Per quessa, in i prudutti chì utilizanu agenti sbiancanti fluoriscenti, hè megliu di sceglie stabilizzatori di luce histamina chì ùn cambianu micca u culore.Se devi aghjunghje un absorber UV, duvete aumentà in modu adattatu a quantità di splendente.Inoltre, fattori cum'è se l'equipaggiu di trasfurmazioni hè pulitu, a purità di u plasticu è u cuntenutu di umidità anu un certu impattu annantu à l'effettu di sbiancante.
Tempu di pubblicazione: 27-oct-2021